Ogłoszenie o wolnym stanowisku urzędniczym oraz o naborze kandydatów
na to stanowisko DDS.111.1.2019
Kierownik Dziennego Domu „Senior+” w Pyskowicach
z siedzibą w Pyskowicach przy ul. Cichej 1
poszukuje kandydata na stanowisko urzędnicze
GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: 1/4 etatu
Przewidywany termin zatrudnienia: od 19 sierpnia 2019 roku
KRYTERIA WYBORU KANDYDATÓW
-
Wymagania niezbędne
-
Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo krajów Unii Europejskiej oraz obywatelstwo, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
Znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
-
Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
Niekaralność prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
-
Spełnienie jednego z poniższych warunków:
a) ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznch studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,
b) ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,
c) wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów. -
Znajomość przepisów prawnych z zakresu szeroko rozumianych finansów publicznych i rachunkowości, w tym w szczególności ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, o podatku od towarów i usług, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych oraz przepisów dotyczących sprawozdawczości budżetowej i inwentaryzacji mienia;
-
Nieposzlakowana opinia;
-
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office, Internet, poczta elektroniczna itp.);
-
Wypełnienie i złożenie wymaganych w naborze oświadczeń.
-
Wymagania dodatkowe – pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku
-
Umiejętność dobrej organizacji pracy;
-
Wysoka kultura osobista;
-
Zdolność skutecznego komunikowania się;
-
Odporność na stres;
-
Samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy;
-
Preferowany staż w jednostkach administracji publicznej.
-
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
-
Prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej Dziennego Domu „Senior+” w Pyskowicach zgodnie z obowiązującymi przepisami;
-
Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
-
Dokonywanie wstępnej kontroli, w tym zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
-
Przygotowywanie projektu budżetu oraz harmonogramu wydatków;
-
Dokonywanie w ramach kontroli wewnętrznej kontroli wstępnej, bieżącej i następnej według zasad określonych w procedurach kontroli finansowej wydatków;
-
Przestrzeganie dyscypliny finansowo – budżetowej oraz zasad prawidłowej i oszczędnej gospodarki budżetowej;
-
Sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych i statystycznych oraz przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń i innych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami;
-
Wykonywanie innych czynności zleconych prze Kierownika.
-
Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku
Warunki pracy na proponowanym stanowisku obejmują m. in.:
-
Wykonywanie obowiązków pod presją czasu, wymagające odporności psychicznej i radzenia sobie ze stresem;
-
Pracę w siedzibie Dziennego Domu „Senior+” w Pyskowicach, przy ul. Cichej 1.
-
Informacja o tym, czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%
W kwietniu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Dziennym Domu „Senior+” w Pyskowicach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
-
Wymagane dokumenty i oświadczenia
-
Podpisane CV z dopiskiem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Dzienny Dom „Senior+” w Pyskowicach moich danych osobowych podanych w niniejszym dokumencie na podstawie art. 221a § 1-3 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.).”;
-
Podpisany list motywacyjny z dopiskiem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Dzienny Dom „Senior+” w Pyskowicach moich danych osobowych podanych w niniejszym dokumencie na podstawie art. 221a § 1-3 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.).”;
-
Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
-
Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy;
-
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia;
-
Podpisane oświadczenie dotyczące posiadania obywatelstwa polskiego, posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, stanowiące załącznik nr 2 do ogłoszenia;
-
Podpisane oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, stanowiące załącznik nr 3 do ogłoszenia;
-
Podpisane oświadczanie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przedłożonych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016-679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 65/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), stanowiące załącznik nr 4 do ogłoszenia oraz klauzulę informacyjną, stanowiącą załącznik nr 5 do ogłoszenia;
-
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.), dotyczącego preferencji w zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w przypadkach gdy jednostka osiąga wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych poniżej 6%.
Złożenie dokumentów, o których mowa w punktach a-d jest dobrowolne na podstawie art. 221a § 1-3 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.).
Dokumenty w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze – DDS.111.1.2019” należy złożyć w Dziennym Domu „Senior+” w Pyskowicach (w godzinach funkcjonowania) – lub przesłać pocztą/kurierem na adres Domu do dnia 09.08.2019 r.
Kandydaci zakwalifikowani (spełniający wymogi formalne) otrzymają informację dotyczącą dalszej procedury rekrutacyjnej z wykorzystaniem danych kontaktowych podanych w dokumentacji aplikacyjnej.
Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Po upływie trzech miesięcy od daty zakończenia rekrutacji kandydaci nie wybrani do zatrudnienia będą mogli odebrać złożone przez siebie dokumenty osobiście w siedzibie Ośrodka. Aplikacje nie odebrane do czterech miesięcy po zakończeniu rekrutacji zostaną zniszczone.
Kandydat/ka wybrany/a do zatrudnienia, przed podjęciem pracy, będzie zobowiązany/a uzyskać z KRK na własny koszt i dostarczyć do Dziennego Domu „Senior+” w Pyskowicach zaświadczenie potwierdzające niekaralność, wcześniej zadeklarowaną w stosownym oświadczeniu.
Dodatkowych informacji udziela p. Aleksandra Frueauff, pod numerem telefonu: 32 724 54 79.
Dzienny Dom „Senior+” w Pyskowicach zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu z ważnych przyczyn.